donderdag 28 juni 2012

Sam en Julia en het muizenhuis

Wie kent ze niet, Sam en Julia van het muizenhuis? Ik denk iedereen wel?

Nu is het toeval dat ik een neefje heb die Sam heet, en Sam is bijna jarig? Rita kwam op het geweldige idee om dan een Sam en Julia te maken en dan het boek erbij kado te doen? Het plan was super vonden wij, en dus... ging ik aan de bak....mag ik voorstellen, Sampie's Sam en Julia.....
Het idee is om een koffertje te kopen, daarin een bedje te maken voor Sam en Julia met een dekentje natuurlijk,en wat te eten in het koffertje  doen, denk aan een potje pindakaas of kaas?
Maar hoe leuk is het om je eigen naam elke keer te zien terug komen? Mij benieuwen hoe onze Sam het gaat vinden?

2 opmerkingen:

  1. Hee Sampie je hebt jezelf weer overtroffen hoor!

    Jeetje wat zijn ze leuk geworden en wat zal de kleine Sam er blij mee zijn.

    XXXXX van je "partner in crime"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi Partner in crime lol... het was een succes hoor bedankt nog voor het ideetje!
      Kreeg zelfs vanavond nog een smsje dat Sam erg blij was met Sam en Julia, kijk.. daar doen we het voor ;-)

      xxxxxsamp

      Verwijderen