woensdag 20 juni 2012

Aan de bak met het muizenhuis

En toen vonden we een boomstronk, ik was natuurlijk al begonnen maar ja.. het schiet maar niet op, en omdat de mannenmuizen hoorde dat ik daar mee bezig was maar zo natuurlijk nooit het dorp of stad af kwam,  kwamen ze me dus helpen hoe lief is dat???.. Wij aan de bak...
John met zijn kracht het potje verf tillen, nou ja potje??? Zeg maar pot zegt John? Peter heeft nog even toegekeken maar zag een leuke dame voorbij schuiven en zei nog tegen has dit klusje klaar jij wel even in je eentje he? en weg was Peter... volgende keer trek ik hem aan zijn snorharen erbij hoor we hebben zijn hulp keihard nodig...
Has nam gelijk de kwast in zijn pootjes en ging druk aan de bak, voor has is er maar een muis die er toe doet en dat is muisje Rita...(gelukkig maar dit schiet tenminste op ja toch?)  en zie  hier hoe ver we nu zijn....

De buitenkant van de boom..... zie je de kozijntjes? heeft Has toch mooi gedaan?

en de binnenkant van het huis, daar heeft john veel moeten uitbikken en doen maar we schieten nu al aardig op toch? alhoewel er moet nog een hoop gebeuren en dit is dus maar deel 1?
We houden u op de hoogte en John en Peter en Has alvast bedankt voor zover?

2 opmerkingen:

  1. dat ziet er al leuk uit!!! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat worden!
    Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margriet, ik ben alweer druk bezig hihi

      Groetjes Sandra

      Verwijderen