woensdag 20 juni 2012

De hulptroepen voor het muizenhuis

Sja voor alle muisjes die geen ander thuis hebben gevonden wil ik natuurlijk een onderkomen maken, en eigenlijk wil ik een heel dorp voor ze maken? of zelfs een stad? Ach heb nog zoveel plannen maar ja de tijd...
En daar zag ik ze hoor! de hulptroepen!!! Wat lief dat ze komen helpen he? Misschien dat het dan een beetje op gaat schieten... daar kwamen ze aan...
Ik wist niet wat ik zag??? Wat geweldig.. snel aan de kant gesprongen zodat ze hun auto konden parkeren...

 Ben helemaal blij....

Mag ik even voorstellen.. de bestuurder Has, een schilder in hart en nieren, zowel linkshandig als rechtshandig... bruin tintje want hij is natuurlijk altijd aan het schilderen, en dan af en toe mooi weer? sja daar krijg je wel een kleurtje van toch?
Dan de bijrijder, de witte muis met grijze trui aan... dat is dus Peter...Peter is een echte rokkenjager hoor zit nu al achter al mijn vrouwtjes muisjes aan.. oh oh als dat maar goed gaat... alhoewel.. makkelijker kleine muisjes krijgen doen we niet lol.... Maar ook Peter kan heel goed schilderen en is heel erg handig met boren en dingen in elkaar zetten enz. enz. dus echt een handige muis!
Achterin.. zit John, een grote behoorlijk groffe muis, is niet echt goed in schilderen maar we hebben wel wat aan zijn "domme"kracht zeg maar even zo? Niet dat hij dom is hoor, dat zeker niet, maar ja hij is best sterk en als je niet uitkijkt sloopt hij meer dan dat hij maakt....Hoe dan ook ik ben blij met de hulptroepen hoor! echt, super bedankt alvast !!!! We gaan een hoop plezier beleven jongens.. uhh muisjes.. uhh nah ja...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten