donderdag 13 november 2014

Sorry sorry sorry

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen, maar het ging even niet zoals het had moeten gaan..
Toch heb ik niet stil gezeten en laat ik nog even het een en ander zien ...

Dit muisje heb ik gemaakt voor Marc, voor zijn verjaardag nog, hij is gek op vlieg vissen maar jeetje... hij heeft wel een haai gevangen?


En nu kom ik erachter dat ik een paar foto's mis... even zoeken en dan kom ik weer terug hoor!
Tot zo!

Nou ik heb weer wat gevonden.... Muisje Roos... komt ze aan...






Ze kan dus haar rozenjurkje uit trekken... lief he?

Zo hebben we dus ook muisje sunflower....





Verder nog wat muisjes....





Ik heb nog meer dingen gemaakt maar dat zijn geen muisjes... die zet ik even in een volgend bericht...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten