donderdag 22 augustus 2013

tudor huis tot nu toe....


 Daar ben ik ook nog heel druk mee bezig geweest ga het proberen om te laten zien want mijn compie doet weer eens niet wat ik wil grrrrr


  
Dit is de onderkant van de begane grond daar komt een winkel in...

Dit is het erker raampje van rechts beneden.
Poging nummer 100 nu.. grrrrrrrrr

het gevang voor de kat natuurlijk
het pizzahutje met oventje

het huis aan de linkerkant...
het doorloopje...
en nu stop ik want het wil dus echt niet zoals ik wil archhhhhhhh compie's? lol

6 opmerkingen:

  1. Wat een sfeertje heeft het huis al...heel erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! jij heb toch ook een tudor?

      Verwijderen
    2. Ja, ik heb ook een tudorhuis...een grote :-) Ik krijg door je foto's gewoon zin om nog 1 te gaan maken hahaha

      Verwijderen
  2. Hallo Rita,
    Wat is het Tudor huis mooi!
    Ik heb geprobeerd je een paar keer te mailen, maar krijg steeds het mailtje terug. Heb je een nieuwe email adres of nog steeds het bekende Planet email adres?
    groetjes Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lianne,

      Ik ben niet rita maar ik ga haar wel ff mailen dat je contact met haar zoekt!

      Groetjes Sandra

      Verwijderen
    2. Hoi Lianne hier Rita ppfff ik wilde al een oproep op startpagina voor je plaatsen, ik heb je travo nog hier en een vel steentjes papier. ik dacht je komt vast wel weer eens langs in de kersentijd

      IK heb wat pc crasches gehad en was alles kwijt. Zo te zien heb je me gevonden!

      Mijn nieuwe email is phrietje@outlook.com
      hoop snel van je te horen, groetjes Rita

      Verwijderen