vrijdag 1 februari 2013

Tudor huis deel 2

Wat is dat verslavend zeg? Om een huis op die manier te bouwen? Waarom zitten er maar 24 uur in een dag en hebben we buren he? grrrrrrrr
En waarom moeten we ook nog werken enz. enz.? nog meer grrrrrr.......
Gelukkig zijn de hulptroepen ook gekomen... zoek de muisjes....
Trouwens.....hoe gaan we dit huis noemen.......weet ik ook nog niet?
En mijn huisgenoten zeggen dat dit huis niet naar binnen komt? (ik bouw het namelijk in mijn hobby schuurtje?) maar heb nieuws...... dit huis komt binnen, let maar op ! ssssssssssssssssst hihihi





Zoooo dat is deel 2 nu het dak....

Dat viel even tegen zeg? pffffffff en nu maar hopen dat het dak erop blijft liggen? Stel je voor zeg? Dan krijgen we gestampte muisjes dat willen we toch niet?
Gelukkig kreeg ik hulp van de hulptroepen.. nah ja hulp... Peter zat in de nok van het huis...die ging even kijken of het balkje wel goed vast zat... link hoor....
Maar John..... John de domme kracht... die zakt natuurlijk weer door de balken heen he? en zat klem... gelukkig komt Has hem "redden"



Tot zover.... Tot de volgende keer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten