zondag 21 oktober 2012

Het muizenhuis en de muisjes van Maria

Toen leerde ik iemand kennen via marktplaats, ja ja waar die al niet goed voor is he? hihihi... Ene Maria, Maria geeft les op een school aan kindjes met het syndroom van Down.
Hoe bijzonder ze is, bleek al snel uit de mailtjes die ik kreeg en de plannen die ze heeft.
Gelijk daarop vroeg ik, mag ik dan foto's van je, want ook dat wil ik graag met de bloggers (zo heet dat toch? ) delen!
En dat mocht... Jippieeeeeeeeeee!








Dus jullie zien allemaal dat al onze muisjes toch hele goede huizen krijgen, en dat de mensen wel heel goed voor ze zijn he? Ja daar zijn we nou echt trots op!!!! Dat onze muisjes zoveel blijdschap geeft, zoals knutseloma schreef wie had dat gedacht? wij niet maar des te leuker is het en hoe meer gemotiveerder we raken want wie wordt er nou niet blij van de muisjes?

1 opmerking:

  1. What fantastic photos! I especially love the one of the boy mouse sliding down the staircase--so adorable! I have a new plush character in my dollhouse too--it is a new needle felted bunny that I made. I look forward to seeing your cute mice. xo Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen