woensdag 7 maart 2012

We hebben niet stil gezeten

Hier hebben we nogal een verwende Lady die zich laat rond fietsen door een andere muis.
Als je goed naar haar handjes kijkt ( en zelfs haar voetjes zag ik) heeft ze rood gelakte nageltjes.

En dan hebben we kleine viezerik die een bad aan neemt in een kopje???

En daar betrapte ik onze huismuis, Stuart, die gewoon even een loop fiets gebruikt om kazen te stelen? is hij helemaal.....
Die blijft voor straf thuis!!! De andere muisjes mogen allemaal mee een weekendje weg naar Rijswijk!

8 opmerkingen:

  1. Gewéldig jullie muizen!! Ik ben zo blij dat ik op tijd jullie blog vond en ik 2 prachtige muizen mee naar huis heb kunnen nemen. Dankjewel voor de verrassing die ik thuis in het tasje vond, een heerlijke kaas, die is meteen geproefd natuurlijk ;-) Op mijn blog http://the-mice-manor.blogspot.com kan je de foto's zien die ik van het leuke stel heb gemaakt.
    Hartelijke groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Nancy, geweldig zo'n reactie en dat de muisjes zo goed terecht zijn gekomen!
    Hihi hoorde op de beurs dat de muisjes ook erg gek zijn op een broodje pindakaas. Ben gelijk wezen kijken en heb genoten van de foto's en het verhaal! Helemaal leuk!

    Ook hartelijke groetjes,Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je op bezoek bent geweest! Pindakaas? Haha daar zit vast een verhaal achter ;-)
      Groetjes Nancy

      Verwijderen
    2. Jaaaa onze buurvrouw van de beurs wist ons te vertellen dat je muisjes niet meer kan vangen met kaas, maar dat ze gek zijn op een broodje pindakaas? Vroeg nog met of zonder boter en of het een merk moest zijn? Maar dat is niet helemaal duidelijk lol

      groetjes Sandra

      Verwijderen
  3. Schitterende muizen heb je gemaakt!
    En wat ontzettend leuk om jullie samen weer zo enthousiast op de beurs te zien staan!
    Ik ga jou en Rita zeker volgen ;-)
    Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeey Margriet,

      Wat leuk om je hier ook te zien zeg! Het was ook een hele leuke gezellige beurs en we hebben er echt van genoten.
      Leuk dat je ons gaat volgen wij houden jou ook in de gaten hoor ;-)

      groetjes Sandra

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, vooral die riksja en madam met haar gelakte nagels.

    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Marjo,

      Wat leuk dat je een bericht achter gelaten heb al kom ik er weer eens te laat achter hihihi

      groetjes San

      Verwijderen